
Anmeld skade – Rejseforsikring
Rejseforsikring
Vores rejseforsikringer skal tegnes før afrejse og kan købes i butik, hos en af vores partnere eller online. En rejseforsikring kan også være inkluderet ved køb af en rejse, der betales med et kreditkort tilknyttet Solid Insurance.
At tænke på ved skadeanmeldelse
- Find din bookingbekræftelse for rejsen
- Saml alle dokumenter og kvitteringer for det, du kræver erstatning for
- Hvis det drejer sig om en afbestilling af en rejse, kan vi ikke give nogen forhåndsbesked, før rejsen er afbestilt
- For at kunne afbestille en rejse, inden den påbegyndes, skal du sikre dig, at du har en forsikring med inkluderet afbestillingsdækning
- Anmeld skaden så hurtigt som muligt efter hændelsen for at undgå risikoen for, at din erstatning bliver nedsat eller ikke udbetalt
Meld skade
Har du en rejseforsikringssag, som ikke er akut?
Har spørgsmål, ringe til os på 33 32 43 99 eller send en e-mail til kunder@solidab.dk
Anmeld skade
Suppler din skadeanmeldelse
Har du en igangværende skade, som du ønsker at supplere?
Har spørgsmål, ringe til os på 33 32 43 99 eller send en e-mail til kunder@solidab.dk
Udfyld skadesanmeldelsen
Hvis du er i udlandet og har brug for akut lægehjælp
Solids alarmcentral i samarbejde med SOS International er bemandet døgnet rundt og kan hjælpe, uanset hvor i verden du befinder dig.
Du kan enten ringe til os på telefon +45 49 76 31 30 eller anmelde din akutte skade online nedenfor.
Anmeld en akut skade